среда, 25. септембар 2013.

Marketing Guru David Aaker, "Brand Relevance" - Berkeley-Haas



David Aaker
Poznati marketinški stručnjak, vrsni poznavalac strategija za razvijanje koncepta identiteta brenda i profesor emeritus Fakulteta za poslovne studije Haas Univerziteta Berkli David Aaker govori o svojoj novoj knjizi “Značaj brenda – Kako da vaši konkurenti postanu nebitni” (“Brand Relevance – Making Competitors Irrelevant”) na predavanju održanom na Univerzitetu Kalifornija 2011. godine. Profesor Aaker govori o uticaju brendiranja na tržišnu dinamiku, o zabludama da je novac potrošen na marketing proporcionalan uspehu brenda, o tome zašto je bitno gledati na brendiranje kroz oči kupca, a ne prodavca, kao i o kategorijama i podkategorijama brendova, a sve u cilju pobeđivanja konkurencije. Inače, Fakultet za poslovne studije Haas je jedan od najpoznatijih i najinovatinijih fakulteta te vrste u svetu koji je “proizveo” dva dobitnika Nobelove nagrade za ekonomiju u poslednjih petnaest godina. Slogan fakulteta je “Leading through Innovation” (“Vođstvo kroz inovacije”) i njegova osnovna misija je obrazovanje budućih inovativnih poslovnih lidera.




Нема коментара:

Постави коментар